Известие

Collapse
No announcement yet.

Алфа Ромео 166 2.4 150hp - автоматик?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Първоначално публикувано от Sunny Покажи съобщение
    @duronman
    Без да я промиват ли ?
    Само източиха колкото можаха и доляха новото ?
    Уви да. Аз не съм имал проблеми, просто профилактично. Звънях къде ли не и ми мърморят, че е необслужваема, което за мен е неприемлив отговор, защото необслужваеми неща няма, има такива, които не искат да се обслужват, за да не изкарат "прекалено много". Ако някой знае начин за смяна на цялото масло съм отворен към идеи.
    Alfa Romeо 166 2.5 V6 Sportronic, EX: Lancia Lybra Comfortronic 5.20, Ex: Lancia Kappa Power Drive 5.20

    Comment


    • #62
      Първоначално публикувано от duronman Покажи съобщение
      Уви да. Аз не съм имал проблеми, просто профилактично. Звънях къде ли не и ми мърморят, че е необслужваема, което за мен е неприемлив отговор, защото необслужваеми неща няма, има такива, които не искат да се обслужват, за да не изкарат "прекалено много". Ако някой знае начин за смяна на цялото масло съм отворен към идеи.

      При обслужване на AISIN-а се сменят едва около 3.3л. по официални документи. Цялото масло се сменя при ремонтни дейности по кутията, когато се сваля и отваря.
      Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
      Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm Q-Tronic 200hp

      Comment


      • #63
        Ок. Знам, че е по-капризна и по-скъпа за обслужване. Да кажем, че обслужването съм прежалил, че ще е повече. Окачване и всичко останоло, освен кутията не може да ме изненада, защото от 3 години карам 166, но ръчка. Затова съм се концентрирал само върху автомата и неговите дертове. Има нещо гнило в цялата работа- щом са толкова ненадеждни, скъпи и нерентабилни, как ги монтират толкова масово? Не може да няма някакъв начин да се карат нормално, все пак има ръчки на по милион киломентра. Огледайте се във форума колко много хора има 166 на по половин милион километра. Искам да кажа, че тоя производител как така е допуснал да монтира такъв агрегат, който струва нов 16 000 лева от Ауто Италия (!!!) и се троши през 150 000 километра. Това е шега просто. Като допълним и че X5 дават ядове с кутията масово, чак се чудя как някой си купува автоматици въобще.
        Въпреки това не съм се отказал. Намеря ли сносен 166 фейслифтов автомат под 200 000 километра ще го купя ако е на сносна цена. Така или иначе правя по 10-12 к на година и няма да има време да се счупи, ако уцеля.
        Звънях вчера на един дето продава 166 FL на части. Викамм му: "Кач пара им търсиш на скоростите"? той вика 2 бона ги продадох...
        Да се смея ли, да плача ли...?
        Skoda Superb II 2.0TDI Laurin&Klement EX-Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99 Edizione Sportiva EX-Volvo S80 2.5D Summum

        EX-Alfa Romeo 33 1.3 Boxer

        Comment


        • #64
          Първоначално публикувано от andro88 Покажи съобщение
          той вика 2 бона ги продадох...
          Да се смея ли, да плача ли...?
          Такава кутия върви от 600 до 1000лв, разпитвал съм. По-скоро се смей.
          1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

          Comment


          • #65
            Браво на тоя търговец,добра цена им е взел,а ти Андро май не си успял да схванеш какво ти написах.Автомата се троши като не се поддържа,всеки тип автомат има определени особености за поддръжка,на скоростите на мерцедес,например има една букса с уплътнение,което протича и автомата остава с малко масло.Има някои,които ги дават необслужваеми,аз и на такъв бих сменил маслото,ако ще я карам.
            Alfa 155 1.7,1.8 ex
            Alfa 166 2.4 3 ex
            155 1.8 MY 95 sport

            Comment


            • #66
              Първоначално публикувано от duronman Покажи съобщение
              Уви да. Аз не съм имал проблеми, просто профилактично. Звънях къде ли не и ми мърморят, че е необслужваема, което за мен е неприемлив отговор, защото необслужваеми неща няма, има такива, които не искат да се обслужват, за да не изкарат "прекалено много". Ако някой знае начин за смяна на цялото масло съм отворен към идеи.
              НЯМА необслужваем автоматик - CLK-то ми е с 7G-Tronic и го дават long life маслото на кутията - ще рече 80к км по сервизна документация .
              Сега на ZF кутия не знам точно как е но ще е нещо аналогично.
              Източва се колкото пусне (остава почти половината в турбината)
              Отвива се един нипел в дясно
              Долива се около 3л палиш за 15сек.
              Пак се долива и пак палиш за 15 сек и се долива пак докато потече бистро масло . След това затваряш, палиш , обикаляш докато загрее добре колата (във Варна БалканСтар е на магистралата , въртиш до града и обратно през летището около 8Км) и пак се долива до малко под максимума . Разход за смяната около 10-12л х37лв литъра ама нали кеф цена нямал
              Смених го на 135 хиляди миналата година и след 30 хиляди кутията я сваляхме преди две седмици за смяна на касета след душманско каране през Трансфагаласан в Румъния по велик ден . Първо започна да преплъзва между 4та и 5та , накрая вместо да смени на 5та върна на свободна и повече не искаше да превключи след 4та . Ремонт 2100лв без маслото .
              Не се трошало немското ли ?
              Някои хора трябва да имат не акт за раждане, а писмено извинение от производителя на контрацептиви.乁໒( ͒ ⌂ ͒ )७ㄏ
              Българите ще излязат масово на протест, чак когато спрат Замунда
              Една тема във форума се счита за успешна, ако до седмия коментар не се заговори за плюскане и пукница !

              Comment


              • #67
                5 степенната не е ли японска ? На либрата аисина го отварях по други причини и там сменихме цялото, да.
                Alfa Romeо 166 2.5 V6 Sportronic, EX: Lancia Lybra Comfortronic 5.20, Ex: Lancia Kappa Power Drive 5.20

                Comment


                • #68
                  Първоначално публикувано от andro88 Покажи съобщение
                  Ок. Знам, че е по-капризна и по-скъпа за обслужване. Да кажем, че обслужването съм прежалил, че ще е повече. Окачване и всичко останоло, освен кутията не може да ме изненада, защото от 3 години карам 166, но ръчка. Затова съм се концентрирал само върху автомата и неговите дертове. Има нещо гнило в цялата работа- щом са толкова ненадеждни, скъпи и нерентабилни, как ги монтират толкова масово? Не може да няма някакъв начин да се карат нормално, все пак има ръчки на по милион киломентра. Огледайте се във форума колко много хора има 166 на по половин милион километра. Искам да кажа, че тоя производител как така е допуснал да монтира такъв агрегат, който струва нов 16 000 лева от Ауто Италия (!!!) и се троши през 150 000 километра. Това е шега просто. Като допълним и че X5 дават ядове с кутията масово, чак се чудя как някой си купува автоматици въобще.
                  Въпреки това не съм се отказал. Намеря ли сносен 166 фейслифтов автомат под 200 000 километра ще го купя ако е на сносна цена. Така или иначе правя по 10-12 к на година и няма да има време да се счупи, ако уцеля.
                  Звънях вчера на един дето продава 166 FL на части. Викамм му: "Кач пара им търсиш на скоростите"? той вика 2 бона ги продадох...
                  Да се смея ли, да плача ли...?
                  Май ти го казахме, ама си го пропуснал - търси кола с доказана история и документи на доказуемо реални километри. Само че не я търси на цена като за скрап.
                  Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
                  AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
                  Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

                  Comment


                  • #69
                    Първоначално публикувано от Sunny Покажи съобщение
                    НЯМА необслужваем автоматик - CLK-то ми е с 7G-Tronic и го дават long life маслото на кутията - ще рече 80к км по сервизна документация .
                    Сега на ZF кутия не знам точно как е но ще е нещо аналогично.
                    Източва се колкото пусне (остава почти половината в турбината)
                    На 722.9 се сменява филтър и гарнитура а на 4НР20 и Аисин филтъра е вътрешен и се сменява при разглобяване на кутията.Смяна само на флуида без филтър не е обслужване на кутията.Ще караш ли колата 200 000км със смяна на масло без да смениш филтър?От това произтичат и всички последващи събития.Процедурата не е малка но за смяна на съединител също се свалят скорости.
                    Има ли желание,винаги има начин!

                    Comment


                    • #70
                      Абе пичове,вие нямате ли си друга работа,та сте я подхванали тая тема.Преди си карах автомата,и от време на време ми присветваше лампата на АSR,а сега откакто следя темата се хващам че почвам да карам като пенсионер(в крага на шегата).Темата е хубава защото има много малко писано за автомата.Аз,не мога да кажа много,защото го имам отскоро.Първия път смених 3л и сега още 3л завъртях.Така ми казаха.По принцип AISSIN са здрави скорости

                      ---------- Post added at 17:48 ---------- Previous post was at 17:40 ----------

                      Абе пичове,вие нямате ли си друга работа,та сте я подхванали тая тема.Преди си карах автомата,и от време на време ми присветваше лампата на АSR,а сега откакто следя темата се хващам че почвам да карам като пенсионер(в крага на шегата).Темата е хубава защото има много малко писано за автомата.Аз,не мога да кажа много,защото го имам отскоро.Първия път смених 3л и сега още 3л завъртях.Така ми казаха.По принцип AISSIN са здрави скорости

                      Comment


                      • #71
                        Първоначално публикувано от koolio Покажи съобщение
                        Май ти го казахме, ама си го пропуснал - търси кола с доказана история и документи на доказуемо реални километри. Само че не я търси на цена като за скрап.
                        Ясно ми и оценявам това, което казвате. Ще поема премерен риск и като изпадне читава ще вземам. Онзи ден почнах да се отчайвам. Лифтови автоматици към петък вечер в България имаше 4 (словом:четири). За какъв избор говорим. Та няма да взема нещо за 7000, но няма и да е за 4000, така че нещо в средата с разумен компромис от към интериор и екстериор, но без компромис със скоростите и двигателя.

                        ---------- Post added at 07:00 ---------- Previous post was at 06:46 ----------

                        [QUOTE=Napoleon;1240188]Абе пичове,вие нямате ли си друга работа,та сте я подхванали тая тема.Преди си карах автомата,и от време на време ми присветваше лампата на АSR,а сега откакто следя темата се хващам че почвам да карам като пенсионер(в крага на шегата).Темата е хубава защото има много малко писано за автомата.Аз,не мога да кажа много,защото го имам отскоро.Първия път смених 3л и сега още 3л завъртях.Така ми казаха.По принцип AISSIN са здрави скорости[COLOR="Silver"]

                        Важното е, че сега освен, че хората с повече опит могат да кажат с какво са се сблъскали при автоматиците, което е много полезно за мен, сега има и тема конкретно за тях. В тази връзка- правя си проучване от 2 седмици някъде на тази тема, четох както във форуми, така и официална документация на производители и авто журналисти. Та- в ланчия форума са пропищяли от тези скорости. 9 от 10 давали проблеми, а при тях е още по-сложно, защото разликите в модела налагат разлики и в оборудването на кутията- кабели, мозъци, лостови механизми, обслужване и тн. Там колегите споделят,ч е ремонтите средно вървят по 2400-2500 лева. Друг извод е, че не носят на чип тези скорости. Щипоса ли се колата, шанса да идат скоростите значително нараства.
                        По каталог кутията за първоначално вграждане на 175 и 185 коня моторите е AISIN AW52-50.
                        От събрана инфорамция от сервизите, които ги обслужват и ремонтират- ремонтите стартират от минимум 800 лева, (това беше най-ниската оферта, която ми дадоха) и могат да стигнат до 3000 лева. (това беше тавана на един от сервизите). Почти във всички случаи се налага демонтаж, смяна на масло, филтри и семеринги, след което разбира се монтаж, та това налага високите стартови цени.
                        Това мога да обобщя на този етап. Другото е че продължавам да търся.
                        Skoda Superb II 2.0TDI Laurin&Klement EX-Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99 Edizione Sportiva EX-Volvo S80 2.5D Summum

                        EX-Alfa Romeo 33 1.3 Boxer

                        Comment


                        • #72
                          Първоначално публикувано от andro88 Покажи съобщение
                          Това мога да обобщя на този етап. Другото е че продължавам да търся.
                          При сериозни намерения от твоя страна, мисля, че тази за 7200 спокойно могат да я свалят на 6500, освен ако на собственика въобще не му пука дали колата ще се продаде. Обаче ако си е намерил някаква изгодна оферта за друг автомобил, мисля, че няма да е проблем да се разберете за цената.

                          Comment


                          • #73
                            Първоначално публикувано от Doomguy Покажи съобщение
                            При сериозни намерения от твоя страна, мисля, че тази за 7200 спокойно могат да я свалят на 6500, освен ако на собственика въобще не му пука дали колата ще се продаде. Обаче ако си е намерил някаква изгодна оферта за друг автомобил, мисля, че няма да е проблем да се разберете за цената.
                            Тоя пич не сваля повече от 200 лева. И друг колега е пробвал, но не кандисва
                            Skoda Superb II 2.0TDI Laurin&Klement EX-Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99 Edizione Sportiva EX-Volvo S80 2.5D Summum

                            EX-Alfa Romeo 33 1.3 Boxer

                            Comment


                            • #74
                              Колата са я продали. Вярваме или не, пълна кошара или не, замина за 2 седмици. За пореден път се убеждавам, че цената продава. Ако е колега купувачът, дано сподели първи впечатления за колата
                              Skoda Superb II 2.0TDI Laurin&Klement EX-Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99 Edizione Sportiva EX-Volvo S80 2.5D Summum

                              EX-Alfa Romeo 33 1.3 Boxer

                              Comment


                              • #75
                                Хубаво и евтино няма
                                Alfa 155 1.7,1.8 ex
                                Alfa 166 2.4 3 ex
                                155 1.8 MY 95 sport

                                Comment

                                Working...
                                X